22 Kasım 2012 Perşembe

İNSÜLİN DİRENCİNİ DE KIRDIK!




Merhaba,
Yaklaşık 2,5 ay önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine danışanınız oldum. Daha önceleri başvurmadığım yöntem kalmadı desem yeridir. Gıdalardan kısıtladım, zayıflama hapları kullandım, ara ara spor yaptım ama bana göre fazla olan kilolarımdan kurtulamadım. Kilo veremedim mi? Hayır verdim. 3 kilo verip 5 kilo geri aldım. 5 kilo verip 8 kilo geri aldım. Velasıl size 88 kilo olarak geldim. İyiki de gelmişim. Gelince anladım ki kilo verdirmek hakikaten uzman işiymiş. İnsanlar vücudunun her hangi bir yerinde bir problem olduğunda nasıl doktora koşuyorsa kilo problemi olanlar da diyetisyene gitmelilermiş. Kan tahlillerim yapıldığında dengesiz olan bir sürü değer çıktı. Sebebi bilinçsiz beslenme!  Neredeyse şeker hastası olacakmışım. Ama sizinle tanıştım şu an 72 kiloyum hakikaten bu işi biliyorsunuz, işinizin hakkını veriyorsunuz. Size teşekkür ediyorum   Saygılarımla… Ulaş




Diyet programının başladığı ilk günden itibaren son derece kararlı olan ve diyet konusunda gerçekten çok iyi bir öğrenci olan Ulaş Bey emeklerinin karşılığını tam 16 kg vererek aldı. Tahlillerinin sonucunda kuvvetli bir insulin direnci ile karşı karşıyaydık ancak hem diyetsel müdahale ile hem de kullanılan takviyeler sayesinde 16kg sonunda insülin direncinden eser kalmadı. Sanırım bu süreç sonunda zayıflamaktan ziyade insülin direncini tedavi ederek şeker hastalığı riskini ortadan kaldırmış olmamız kutlanmalı. Size ve ailenize sağlıklı ve güzellikler içinde geçireceğiniz bir ömür dilerim... 


Hiç yorum yok: