22 Kasım 2012 Perşembe

NURAY HANIM SÜPERSİNİZ!





Merhaba,
2006 yılında 2.doğumumu yaptıktan sonra kilolu halimle bu seneye kadar bekledim.
Kilo  verme denemelerinde bulundum;kendi kendime diyet,kavitasyon,power plate,plates…..
En son bir diyetisyene gittim fakat bana’ senin durumun vahim ‘dedi.Çok kızdım,sonra kendi kendime bişeyler yapmaya çalıştım tekrar fakat yine  başarılı olamadım.
Bu yaz (2012)yeğenimizin düğünü vardı, zayıflamalıyım dedim ve diyetisyen araştımasına girdim,kendi kendime bu işi yapamayacağım kanısına varmıştım.
Komşumun arkadaşı Başak hanıma gitmiş ve çok güzel kilo vermiş olduğunu öğrendim ve hemen Başak hn gittim.
Diyetisyeni sevmek çok önemli.Çok tatlı bir insan,bana motivasyon verdi,yakın takip etti.Ondan aldığım motivasyonla
10-11 kilo verdim.68,8 ile başladık.(20 TEMMUZ)Şu an 58 kiloyum (30 EKİM)ve doğumdan önceki kıyafetlerime giriyorum.
Görenler de çok şaşırıyor ,3 arkadaşım daha başladı,kendimi 39 değil daha genç hissediyorum.
Başak hn a çok teşekkür ediyorum………………………………Nuray YAVUZ,BURSA 2012





İşte mükemmel bir sonuç ile uğurladığım bir danışanım daha...Nuray hanım aktif iş hayatının içinde olan ve yoğun çalışıyorum diyerek bahane üretenlere inat, 2 çocuk annesisin zayıflaman çok zor diyenlere inat programına dört elle sarılan ve sonucunu fazlası ile hak eden biri.  Kilo vermesine hiç bir engelinin olmadığını tahlil taramasının sonucunda öğrendiğimiz andan beri Nuray hanıma inanmış bir uzmanım. Hiç durmadan verilen tam 11 kg Nuray Hanım'a, yenilenmiş bir beden ile  sağlıklı bir beslenme alışkanlığı kazandırdı. Bizim gibi çıtı pıtı, minyon olan bayanlar 11 kg'ın ne demek olduğunu gayet iyi bilirler :) Yani sonuç mükemmel. Size yeni görünümünüz ile  güzel ve sağlıklı günler diliyorum...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

2012 yılında ben de bir danışanınızdım ve sayenizde 10 kg vermeyi başardım... Şu an Aydın'da yaşıyorum ama diyet dosyam ve hafta hafta tüm yediklerimin kaydı hala bana doğru beslenme konusunu hatırlatıyor.Hala aynı kilodayım , bunun için çok teşekkür ediyorum.Başarınızın devamını diliyorum. Özlem Madak.

basakkefeliblogspot.com dedi ki...

özlem hanım merhaba, yorumunuzu görünce çok sevindim. hala aynı kiloda olmanıza da :) Bursa'ya yolunuz düşerse sohbet için uğrayın mutlaka bir görüşelim kendinize çok iyi bakın. sevgilerimle