12 Ağustos 2014 Salı

SU İÇMEYİ UNUTMAYIN!






Masamın üzerinde her zaman bir sürahim bulunur. Ortalama günde 2 defa boşalıp doluyor. Bazen okadar yoğun oluyorum ki su içmeyi ben bile unutuyorum. Gözümün önünde sürahim olduğu için aklıma geliyor. Hemen içiyorum.

Sofraya otururken 2 su bardağı  + 1 sürahi su koymadan oturmam. Buna sabah kahvaltılarımız da dahildir. Allahtan bol su içen bir eşim var. Zaten ben unutsam o unutmaz. 

Gece baş ucuma 1 bardak su almadan asla yatağıma girmem. Gece yatmadan önce o suyu mutlaka biraz içerim veya sabah uyandığımda içerim. 

Bir restorana veya kafeye gittiğimizde hemen 1 şişe su sipariş veririm. yemek +su , çay+su, kahve+su hiç farketmez. O su masama gelmeli. 3 yudum da olsa içerim. 

Spor yaparken, yürüyüş bandımda veya dışarıya yürüyüşe çıktığımızda elimde 1 şişe suyum olur. Yudum yudum da olsa içerim. 

Duştan çıktıktan sonra ilk işim mutfağa gitmek ve 1 bardak su içmek olur. Duş esnasında kaybedilen suyun geri kazanılmasının ne kadar öenmli olduğunu eski postlarımda yazmıştım. Yazı için BURAYI TIKLAYABİLİRSİNİZ. 

Vücudumuzun yaklaşık yarısı sudan oluşuyor. Yani su gerçekten hayattır. Siz su içmedikçe vücudunuzun "susadın artık su iç" diyen mekanizması bozuluyor. Bu yüzden düzenli su içerek susama merkezinizi aktive etmelisiniz. Siz de size su içirtecek püf noktalar yakalayın ve bunları alışkanlık haline getirin. 
Bence bu yazının ardından bir büyük bardak su içilir. AFİYET OLSUN :)

Hiç yorum yok: