27 Temmuz 2015 Pazartesi

  ...mutfakta sağlıklı kokular... 

"Full time çalışıyorum ama bu mutfağa girmemek için bir bahane asla değil. Bence yemek yapmak bir terapi. At kendini mutfağa ve aklına ne geliyorsa pişir. Mis gibi kokular yükselsin ve işte mutluluk."

 /http://mutfaktasagliklikokular.blogspot.com.tr/

İşim gereği danışanlarımla sürekli yemekler üzerine konuşuyoruz.Hepsi olmasa da çoğu kişi bir diyetisyen olarak benim nasıl yemek pişirdiğimi, ne yediğimi, bu konuda dikkat edip etmedimi merak ediyor. Mesela acaba hiç kızartma yiyor muyum? Sürekli sebze ile mi besleniyorum? gibi soruları çok sık duyuyorum. Bende bu sorulara cevaben mutfağımı sizlere açmaya karar verdim. Oldukça amatör olarak başlıyorum. Bu konuda ise destekleri bekliyorum. Belki güzel bir sinerjik etki yaratıp daha lezzetli, daha sağlıklı, daha fit yemekler keşfederiz. Sayfanın linki yukarıda, ilgileneniyorsanız tıklamanız yeterli. 

Hiç yorum yok: